GRANDE FRATELLO 10 LIVE STREAMING

Per scrivere, cliccate su questa finestra, in basso a destra,la terza icona

domenica 6 settembre 2009

"MRIJ PRO MENE" - SOGNAMI - Ani Lorak (Ані Лорак) - video music


Приспів:Мрій ...Мрій про мене, мрій!Хочеш бути мій --Мрій про мене, мрій,Любий ...Полюбив ...Зачепив ...За струну болючу в серці ...Не зумівЗберегтиВсе, що було так відверто ...Не почуєш більше голос ніжний мійНе для тебе я, та все одно ти мрій!Приспів:Мрій ...Мрій про мене, мрій!Хочеш бути мій --Мрій про мене, мрій,Любий ...Мрій ...Мрій про мене, мрій!Знаю - будеш мійМрій про мене, мрій,Як хочеш ...Покажи ...Не кажи,Що нема кохання в серці!Знаю яТи прийдеш,Бо воно тобі озветься!Не почуєш більше голос ніжний мійНе для тебе я, та все одно ти мрій!ПриспівМрій ...Мрій про мене,мрій ...Мрій про мене,мрій ...Мрій про мене,мрій ...Приспів 2 р

Nessun commento:

Posta un commento

>